introduction :)

Assalammualaikum and hello guys..name diberi Nurul Ain tetapi di pendek kan jadi la Nunu..hehehe..nak tau kenape Nunu ? ni keje my cousin yg suke sgt panggil Nunu and i kindda like it :) actually,buat blog ni pun just for fun..tak de kene mengena dgn yg masih hidup ataupun yg sudah tiada..hehehehe..nth la..tak tau nak ckp pe..so, do always visit my blog okay :) love ya :D

makan makan dan makan :)




okay..korg tau tak tu ape ? confirm la tau kan ? hahahahaha..sape la yg tak penah makan kat situ..sume penah..hari ni akhirnya aku keluar jugak dr sarang yg dah lame aku duduk ni untuk melihat dunia..hahahaa..*poyo jea with kawan since tadika lagi yg still contact n rapat untill now which is ceron..actually name die syahirah..ceron tu name manje die..hehehehehe..ceron jgn marah yea ? hahaha..okay berbalik pada cerita..aku dgn ceron pegi makan pizza ari ni..sedap weyy..hingga menjilat jari..aku da la da lame gile tak makan pizza hut..asyik2 makan domino's je..tadi kiteorg order hawaiian chicken,seafood lasagna and tempura king prawns..dekat pizza hut aku punye favourite ialah seafood lasagna..aku mmg menggila makan benda tuu..sedap weyy..tapi sape yg tak suke makan cheese tak bole nak makan lasagna ni..sbb die bnyak cheese..nyum nyum..delicious :) smpai tak abis jugak la kiteorg melantak pizza ni..da overload sgt..kang pancit pulak motor si ceron tu kang..btw,thanks ceron sbb bawak aku pegi makan :) HAHAHA..ni ha..aku selit kan sikit gmbar ape yg kiteorg makan tadi..HAVE FUN..hahaha :D



1) of course my favourite seafood lasagna
2)hawaiian chicken
3)tempura king prawns